Guitar Hero i Klackar...

...är nog ingen så bra ide, eller vad tycker ni? Jag är färdigklädd till resturangen och det blev ett par vita jeans, en svart v-ringad topp och till det ett par svarta Pumps (11cm klack). Tänkte att jag skulle skriva här innan vi åker så medans jag gör det så spelar Sandra Guitar Hero och vi har haft en skit rolig dag tillsammans, vi har som vanligt skrattat åt helt konstiga grejer, som bara hon och jag kan hitta något att skratta åt, haha!

Jag ska nu gå in till henne i vardagsrummet och spela men vi ses senare när jag kommer hem från resturangen.

Ha det så bra tills dess. Puss


ps. Ghost Whisperer får jag inte glömma att se efter att jag kommit hem för har inte hunnit det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0