Gott och Blandat , mumsigt !

Nu är jag hemma från allt handlandet så nu sitter jag och kränger i mig massa gott och blandat påsar som jag köpt och sitter och dricker en god päronMER, har precis läst ut tidningarna jag köpte, en frida och en SOLO, och jag funderar på att sätta mig i sängen och kolla på två avsnitt av CSI:NY för just nu har jag väldigt tråkigt.

Fan vad kallt det är ute alltså, jag läängtar verkligen tills vår värmen och solen kommer så man kan börja att klä sig lite tunnare i stället för att behöva ha halsduk och vinterjacka på sig. Våren, snälla kom nu!

Dags att kränga i sig mer Gott och Blandat och sätta på CSI:NY. Har inget att skriva nu så jag får väl hitta på något då som sagt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0