Godnatt

Jag sitter fortfarande och kollar på CSI:NY och bara för att jag sätt så många avsnitt idag så kan jag knappt gå härifrån, haha! Jag blir som beroende av det. Nu så ska jag gå och sätta upp mitt hår i en hög hästsvans (sover alltid med håret i en hästsvans) och sen ska jag borsta tänderna och krypa ner i min pyamas och sen är det ett avsnitt kvar av CSI:NY som jag ska se men sen är det nana kudden som gäller så denna dagen är slut för min del, men vi ses imorgon och jag har faktiskt ställt mitt mobilalarm på klockan 10.00 så jag ska försöka att gå upp då och inte försöka snooza tills klockan blir typ 12.

Och sen så ska jag försöka att ställa klockan på 9.30 o.s.v så att jag vaknar då och sen fortsätta ner så tills jag vant mig vid att vakna tidigt, för det kan inte fortsätta så här, inte nog med att jag missar hela dagarna med att sova så länge men jag missar också dem mysiga förmiddagarna , jag älskar att vara vaken tidigt på förmiddagarna tack vare att det är så himla mysigt att vara vaken tidigt och inte nog med att det är härligt att få ha huset för sig själv eller jag har ju inte det för mig själv men det känns alltid så eftersom att jag är den ända som är vaken och det är så himla härligt att bara får spendera lite tid med sig själv och med en varm kopp té i handen. det kunde inte bli bättre.
Problemet är bara att jag alltid är så jäkla trött vilket leder till att jag ligger kvar i sängen men nu ska det bli ändring på det så imorgon kommer jag lova er ett inlägg på morgonen alltså ett morgoninlägg, och det med basta, haha!

Jag har nu tagit en paus från CSI:NY och kollar på Sex And The City som går varje kväll på tv3 eller är det kanal3 man brukar säga, jaja jag säger tv3. Men men...

Nu så ska jag göra mig ordning för natten men vi ses imorgonbitti !


Godnatt alla läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0