Ghost Whisperer

Jag tänkte igentligen inte kommit in och skrivit mer idag på bloggen men jag har så tråkigt så jag tänkte komma in i allafall. Jag har precis kollat klart på Ghost Whisperer avsnittet jag missat nu när vårt internet inte funkat alltså det avsnittet som sändes i torsdags i USA och jag är så jäkla glad just nu, men innan jag fortsätter så är det nog bäst att ni som inte vill veta vad som händer ni ska nog inte fortsätta läsa eller kolla på klippet från det nya avsnittet som heter ''Leap Of Faith''.



Men för ni som är så nyfikna så kan jag säga att i detta avsnittet... *Trumvirvel*
SÅ KOMMER JIM TILLBAX !! JIM ÄR ÄNTLIGEN TILLBAX IGEN OCH HAN KOMMER IHÅG ATT HAN ÄR JIM OCKSÅ!
Om ni vill se när Melinda får reda på att Jim är tillbax så kolla på detta klippet är ovan, jag började storgråta när jag såg det så jag har massa mascara kladd under ögonen och sånt, haha!
jag kan inte vänta tills nästa avsnitt nu för nu vill jag se fortsättningen.

Nu så säger jag godnatt och ni får gärna skriva en kommentar om hur mycket ni älskar att Jim äntligen är tillbax!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0