Fredag

Godmorgon Bloggen ! Jag vaknade för drygt en timma sedan och då var det bara för mig att stiga upp, jag började med att gå in till mamma lite och kolla på tv med henne och sen gick jag ut till pappa lite och tog mig ett stort glas mjölk och nu så sitter jag här nybadad och fin också, har precis kommit ut från duschen och det var härligt att få duscha av sig lite för det har varit skit varmt här inatt så jag var ju alldeles svettig när jag vaknade, usch !

Idag så ska jag inte göra så mycket än tror jag men jag känner på mig att denna dagen kommer att bli bra och ikväll så blir det en bra kväll för "Så Ska Det Låta" har ju börjat igen och jag har saknat det så mycket, om man älskar musik så gör man, haha !

Nu så ska jag i allafall gå och hämta lite frukost och ett glas påskmust för att få bort den äckliga smaken efter mjölken som fortfarande sitter kvar och sen så ska jag ta på mig för jag ska följa med pappa och handla nu på förmiddagen, så det är nog dags att skynda sig lite men vi ses när jag kommer hem.

Godmorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0