Fredag

Fredagen är äntligen här och ni vet väl vad det menas med, jo det är äntligen helg på gång, haha!
Godmorgon på er föresten, idag så ska jag in till stan och möta upp en gammal kompis som jag inte har sett på över 5år så det ska bli kul, så därför blir inte detta inlägg så långt idag tack vare att jag måste göra mig i ordning och jag måste börja nu för annars blir jag aldrig färdig så det är alltid bäst att starta i tid.

Jag har inget annat planerat idag mer än stan så det blir en stan-dag idag, haha!

Nu så ska jag gå och göra mig en frukost och det ska minsann bli en rejäl frukost för det är jag sugen på, jag är sugen på något rejält och inte bara en macka eller sånt och sen en kopp latte till det, mums! Men nu så ska jag springa till köket och göra min frukost och sen så ses vi senare.

Godmorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0