feber på gång...

Halloj, jag sitter nu i min säng och har kollat klart på NCIS nu så nu sitter jag bara här och lyssnar på lite musik, jag känner på mig att jag har feber på gång, varje gång innan jag får feber så börjar jag svettas som en gris även hur kallt det är i ett rum så svettas jag ändå och det är alltid skitkallt i mitt rum men jag kan inte sluta svettas så jag tror att jag har feber på gång, men på fredag så ska jag på bio med Sabbe så jag ska försöka kyla av mig lite och det blir att lägga lite is en en plastpåse och lägga den i ansiktet och sen blir det att dricka mycket vatten, för jag vägrar att bli sjuk nu, jag hatar att vara sjuk, fast det gör väl alla typ.

Nu så ska jag säga godnatt men vi ses i morgon när jag har vaknat.

Godnatt och Sov Gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0