Färdig och Klar

Nu är allt klart, mitt rum är jättefint nu för det ligger inte massa tusen klädersplagg över hela golvet, och sen så är jag också klar, jag är påklädd och sminkad så nu känner jag mig som mig igen. 13.10 så kommer Sandra typ och jag ska gå bort och möta henne på busshållsplatsen och då tar jag lilla Bella med mig, för Sandra har inte sett henne, hon har bara sett henne i webcamen men inte på riktigt så det ska bli kul och plus så ska det bli kul hur Bella reagerar på att det kommer en ny person hon aldrig träffat förut hit, hehe.

Nu så ska jag bara sitta här och vänta tills klockan slår 13.00 för då ska jag sakta gå mot busshållsplatsen där hon stannar. Ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0