En dusch kan verkligen göra en gladare

jag har precis kommit ur duschen och jag känner mig som en helt ny person, härligt!
Jag ska gå och hämta ett glas cola och sen så ska jag ta min bok och sätta mig i fotöljen inne i vardagsrummet och bara vara med mig själv en stund utan massa prat från pappa och michael, fast det är bättre än att höra en massa tjat från även mamma och peter, men men...

Jag ska nog ta min Ben And Jerrys också, problemet är bara att jag vet inte vad någonstans i frysen den är och så mycket mat och sånt vi har i frysen så är det helt omöjligt att hitta, mamma gömde den i går (jag sa till henne) bara för att peter inte skulle äta upp den så jag inte fick något, och ändå så är det min, Lillasystern får aldrig ha något för sig själv, när jag har godis så äter michael upp det och när jag har glass så äter peter upp den, helt otroligt alltså! Att man aldrig ska få ha sina gottesaker ifred, Nu så är det läsningsdags men vi ses senare efter några kapitels läsning.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0