Det bara rinner och rinner

Nu håller jag på att bli galen, mitt högra öga slutar inte att rinna och jag bara säger det om inte det slutar rinna snart så får jag panik för förra gången mitt öga började rinna så visade det sig att jag hade ögoninflammation och det var inte kul säger jag bara så det vill jag inte ha tillbax. Jag sitter eller snarare halvligger i sängen just nu och jag känner faktiskt för att sova, hehe. Tack vare att jag vaknade tidigt idag så är jag nu helt plötsligt jätte trött och det känns jätte konstigt för mig att vara så här trött vid denna tiden för klockan är ju inte så mycket (tycker jag) , jag ligger iaf och kollar på Privileged just nu och jag ska snart gå och tvätta rent ansiktet från allt spackel (haha!) och sen är det borsta tänderna och sen är det sängen som gäller men ni får ha en bra kväll och så ses vi i morgon igen. Ny dag och Nya tag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0