Criminal Minds

Skulle det inte varit kul att få chansen att få vara med i en kriminalserie från Amerika? (CSI-serierna,NCIS m.f.l)
Det tycker jag i allafall,
tänk så kul det skulle varit att få springa runt som en galning och lådsas som att det är någon som jagar dig och få chansen att stå i ett labb och göra massa tester som DNA-analys och sådant, gud vad kul.


Men eftersom att jag inte har fått den chansen så får jag nöja mig med att kolla på serierna på tv och det passar ju perfekt nu för just nu så går Criminal Minds på kanal5 så nu så ska jag hämta mina popcorn och sen är det Criminal Minds tittande som gäller och tills vi ses igen.

So long ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0