Cheaper By The Dozen 2

Jag ska precis sätta på filmen Cheaper By The Dozen 2 med skåderspelare som Steve Martin (rosa pantern 1 &2) ,Hilary Duff (Material Girls), Robbie Amell (Picture This!) och Taylor Lautner (Twilight) i rollerna som familjen Baker och familjen Murtaugh sen så spelar ju såklart Eugene Levy pappa Murtaugh och Carmen Electra styvmamma Murtaugh. Filmen är skitrolig och den har så mycket humor i sig så den kan man kolla på over and over again!

Mamma håller på med maten just nu så snart är det matdags och det kan verkligen behövas för jag är skithungrig, som vanligt nu tycker jag, haha!

Jag ska nu kolla på filmen men vi ses senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0