Bones

Jag sitter fortfarande och kollar på Bones, har två skivor kvar om man räknar med den jag kollar på nu. Jag har precis lagt in låtarna från Melodifestivalen 2009 in till min IPOD så nu har jag lite mer musik att lyssna på även om jag nog har tillräckligt med låtar på IPODen redan. Jag ska gå ut i köket och hämta ett glas påskmust och sen så ska jag springa in till toan innan det händer en liten olycka här, haha!

Jag orkar inte sitta vid datorn mer just nu pågrund av hur dåligt jag har mått dessa dagarna och nu när jag äntligen blivit av med det onda så vill jag helst inte få tillbax det så jag säger hejdå nu men vi ses i morgon igen när jag nog är på lite bättre humör och inte mår så himla dåligt.

Vi ses i morgon igen allihopa men tills dess så får ni ha en jättebra kväll.

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0