Arguing With Myself



Jag sitter nu och kollar på ''Jeff Dunham - Arguing With Myself'' och han är ju bara så jäkla rolig och när man väl börjat skratta så är det knappt någon ide att du försöker sluta för när du väl slutat så säger han eller gör något roligt igen, haha! Jag ligger just nu upp mot väggen i sängen med kudden bakom huvudet och täcket över mig, mysigt!
Jag är alltså så himla trött även om jag gick och la mig en timme innan för att vila lite så är jag fortfarande skittrött och jag känner bara för att sova men det är nog bara för att jag är inte van vid att gå upp runt klockan 8.00 på morgonen men efter ett tag så vänjer jag mig väl, det får jag hoppas i allafall.

Jag har så himla tråkigt nu så jag ska kolla klart på Jeff Dunham och sen så ska jag lägga mig och vila en timme till.
Vi ses när jag vaknar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0