Torsdag

Godmorgon bloggen! Kan ni fatta det jag är vaken och jag vaknade skitpigg idag, mamma är på jobbet men kommer hem vid 9.00, och pappa är ute på en morgonspromenad med Bella och Michael och Peter ligger fortfarande i deras sängar, så jag slog dem! Haha! Jag var uppe först!!

Somsagt mamma slutar vid klockan nio och då så ska jag äta frukost och sen så ska jag ta på mig och borsta tänderna och göra mig i ordning och sen så ska vi åka in till elgiganten och köpa mitt efterlängtade The Sims 3 som jag har väntat så efter och nu äntligen är det förbannade spelet ute, haha!

Jag sitter i sängen med datorn medans jag även kollar på VÄNNER och med en kopp Tropical té i handen, Tropical Té är ett frukost té och det är så jäkla gott så jag börjar alltid dagen med en kopp och jag känner mig alltid så pigg efteråt och jag blir varm i hela kroppen av det också, mumsigt!

Vädret nu på morgonen är väldigt fint, solen är framme men det är inte mer än typ 10grader ute så det är väldigt friskt ute, härligt!

Nu så kom Michael upp från sitt rum och nu så ska jag gå, ska nog ta mig lite cornflakes och mjölk nu för min mage börjar smått bli hungrig men vi ses kanske senare medans mitt spel installerar men sen så kommer jag ta dagen ledig för att spela men vi ses i allafall!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0