Torsdag

Hejsan!

Jag sitter nu och är skit mätt, jag har precis ätit och snart så ska jag sätta på fortsättningen av Tracys Hämd men först så ska jag kolla klart på säsong 5 av CSI:Miami, jag har två avsnitt kvar så det blir det först. Idag så har jag varit ute och lekt med Bella och Tyson (Monikas hund,som är en kompis till Padde) och gud sicken skillnad det är på Bella och Tyson, Bella är hur lek full som helst och hon är väldigt liten tack vare att hon är en papillon och sen kommer Tyson,Skitstor hund, nästan lite skrämmande faktiskt och den är mest kelig än lekfull av sig, väldigt stor skillnad,haha! Bella tyckte han va lite skrämmande när han närmade sig.

Nu så ska jag kolla på CSI:Miami och sen är det Tracys Hämd, men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0