Tisdag

Godmorgon bloggen!

Uppe tidigt idag med, känns faktiskt skönt att ha vaknat tidigt på min egen hand i tre dagar nu, ingen har behövt väcka mig eller nåt jag har vaknat av mig själv, jag måste säga att jag känner mig en gnutta stolt nu,haha!

Mamma kom precis innanför dörren hon har varit på jobbet  men hon ska snart kila iväg igen så då blir det bara jag och Bella kvar här hemma men det går bra också även om det känns lite ensamt ibland. Idag så vet jag inte vad jag ska göra men jag kanske kommer på något framemot dagen så det är bara att vänta och se men först innan jag gör något så ska jag gå och ta mig lite mat för min mage är skit hungrig.

Men men nu ska jag prata om filmen, jag och Sabina va på bio igår och såg Änglar och Demoner och jag måste säga...Den va skiiiiiiiitbra!! Jag gillade den helt klart bättre än Da Vinci Koden och ändå så är Da Vinci Koden min favoritfilm men jag antar att Änglar och Demoner tar första platsen nu, men den var skitbra var den och jag tycker verkligen att ni ska gå och se den för den var hur bra som helst och den hann liksom aldrig bli tråkig, den var bra från början till slut, det hände liksom saker i den hela tiden så den hann aldrig bli tråkig, vilket är ett stort PLUS!!
Änglar och Demoner är verkligen en film som ni bara MÅSTE gå och se även om ni inte brukar gilla såna här filmer så måste ni ändå gå och se den för jag kan garantera att ni kommer börja gilla dem då.

Nu så ska jag hämta lite frukost och sätta mig ute på altanen tillsammans med mamma och läsa tidningen.
Men vi ses senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0