Tisdag

Halloj bloggen! Jag har inte kunnat komma in idag för jag har varit inne i stan hela dagen så jag har inte haft tillgång till internet idag, men nu är jag här i allafall, dagen började med att jag och pappa åkte till ung och fokus (tror det heter så) där vi skulle möta upp nån människa och sen så åkte vi hem och då åkte jag med mamma in till stan igen och då blev det lite shopping. men men. nu så sitter jag och kollar på VÄNNER och jag har precis ätit lite sallad och en oxköttsbit, väldigt gott!

Idag har det varit så jäkla varmt här att man typ börjar svettas bara efter nån minut i solen, skit jobbigt, fast tur för mig att jag knappt blir svettig men synd för alla andra, gud vad hemskt, haha!

Nu så ska jag ta ett glas sprite och kolla klart på säsong 7 av VÄNNER, sista avsnittet på säsong 7 är jag på nu så sen ska jag kolla på nåt annat men vi ses imorgon allesammans.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0