Söndag

Godmorgon Bloggen! Jag har varit vaken sedan 7.00 idag och jag är sjukt trött, när jag vaknade så kunde jag inte somna om för hela min mun fylldes av saliv hela tiden så jag var typ tvungen att gå upp och dricka hela tiden, jag har fått en blåsa på sidan av min tunga så därför är min mun så vattnig hela tiden och det gör så jäkla ont.

Snart så kommer mormor och morfar hit för lite fika för mamma fyllde the big 50 igår så det ska firas lite smått med mormor och morfar och sen så ska vi ju vara med också,haha! Jag sitter helt påklädd för en gångs skull och jag kollar på VÄNNER men jag ska snart hämta en kopp té så kanske det känns lite bättre i tungan sen för fyfan vad ont det gör.
Jag måste säga att jag vaknade upp men världens finaste hår idag måste jag erkänna, haha! Jag gjorde en sne fläta igår med allt hår jag typ har på huvudet, jag kammade bak håret och sen gjorde jag flätan och det ser faktiskt väldigt fint ut, jag tycker mitt hår är väldigt tråkigt men detta är nog första gången jag faktiskt ha känt att jag gillar det,haha!

Nu så ska jag sätta på the sims 3 en lite stund och hämta lite té men vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0