Söndag

Hejhej bloggen!

Jag har varit ute hela dagen idag så därför har jag ej varit inne fören nu, man har väl inte fått så mycket färg men lite färg har man allt fått i ansiktet, nu är det bara att sola och sola så att man får fin färg på kroppen nu i sommar, men eftersom att jag ska vara i Miami det mesta av sommaren från 16 Juli så blir det nog mycket färg, jippi, jag vill inte vara 'Miss Blekfis' längre,haha!

Vi håller på och grillar nu, så gott! Det blir grillspätt med potatis och sallad, väldigt mumsigt en sommardag som denna.
Jag ska alldeles strax gå ut och sätta mig på altanen tror jag eller så ska jag bara sätta på en film och kolla på tills maten är klar, men vi ses kanske senare ikväll, det beror på vad jag hittar på. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0