Söndag

Godmorgon bloggen!
Jag steg upp för typ 1 timme sedan och då började jag med frukost, jag mår fortfarande skit dåligt, men jag har fått sova hela natten utan att ha vaknat av att jag mår så jävla illa i allafall så jag har fått min sömn. Min mage är jätte öm och det gör så jäkla ont att det inte ens går att beskriva, jag ska alldeles strax gå ut i köket och hämta en panodil, Iprenen är slut så det får bli Panodil i stället och sen så ska jag bara sitta här och ta det lugnt och kolla på CSI, jag är nu inne på Säsong 6, jag kollar nämligen på CSI genom datorn och jag har redan kommit till Säsong 6, fast jag har inte sett alla asvnitt, jag plockar ut dem avsnitten som verkar bäst när jag läst handlingen så därför har jag redan kommit till Säsong 6, annars hade jag nog bara varit på Säsong 3 eller 4 just nu, men men. Vädret idag är faktiskt väldigt fint, det är inte så speciellt varmt ute men det regnar inte i allafall, solen är uppe på himlen.

Jag glömde skriva detta igår så jag skriver det nu. Lilla Bella fyllde 2år igår, tänk att den 13 oktober så har jag haft henne i hela två år redan, tiden går så jäkla fort, jag kommer fortfarande ihåg när jag fick henne då för två år sedan. Jag stog i duschen och pappa bankade på dörren och sa att jag skulle komma ut och när jag öppnar dörren så kommer lilla Bella (bara 4 månader) in med viftade svans och hoppar på mig som om hon ville att jag skulle ta upp henne i famnen, och jag minns även hur mållös jag va, jag kunde inte säga något typ tack vare att jag inte kunde prata, haha!
Men men det var då och nu är det nu och nu så ska jag hämta ett glas äpplejuice och sen är det CSI som gäller, men vi ses senare idag!
Byebye!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte bra, det med magen :O Hoppas du blir bättre <3 Grattis i efterskott till Bella :)

2009-06-14 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0