Onsdag

Hej bloggen! Jag vaknade tidigt idag också men jag bestämde mig för att ta förmiddagen ledig från bloggen och ligga kvar i sängen och bara mysa, men nu är jag uppe och jag har ätit frukost redan för en gångskull, haha! Till frukost idag ble det tre rosade mackor och två majskolvar med bregott smör till, mumsigt värre säger jag bara!

Jag sitter och kolla på Säsong 1 av VÄNNER just nu men jag ska snart gå och sätta mig på altanen eller leka lite med Bella, hon älskar när man jagar henne,hehe!
Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra, men funderar på att sätta på mitt Wii och spela lite Wii Sports, det var ett bra tag sedan jag gjorde det men man får ju typ värsta träningvärken efteråt, haha!
Nu så ska jag hämta mig en kopp té, kommer ej ihåg vilken smak det är men det smakar lite indiskt,väldigt gott och visst känner man sig fräsch i munnen efteråt, det kan jag inte påstå att man gör av kaffe precis.
Vädret idag är perfekt det är varmt och soligt men det är lite kallt i vinden så det är liksom inte överdrivet varmt ute idag vilket faktiskt är väldigt härligt, i morse så regnade det men nu är det torrt och varmare igen.

Nu så ska jag ta mina små ben och gå ut i köket och sätta på lite vatten som behövs för att göra té men vi ses senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0