Onsdag

Tänk snart har hela Juni gått, tänk vad snabbt tiden går... Hej föresten!
Jag sitter nu helt påklädd faktiskt, konstigt nog tack vare att jag gick upp så sent idag men det gör jag så hurra för mig,haha! Det är skit varmt ute idag så idag är det en sådan dag man inte kan ha hur mycket kläder på sig som helst så för mig blev det ett par jeanslegging (som är väldigt tunna, så det blir inte så varmt) och mitt nya gråa linne som jag köpte igår , det är min outfit idag och plus så fick håret sitta i en hästsvans, gillar inte att ha håret uppsatt men idag får det bli så i allafall och plus att jag har en av mina hårsnoddar med en stor blomma fastklistrad på så det blir lite finare i allafall. 

Pappa kom precis in och frågade om jag skulle följa med till stranden men jag mår inte speciellt bra, jag har huvudvärk (antagligen för att ha suttit vid datorn för mycket)  så jag tror nog bara att jag kommer lägga mig en stund i hängmattan sen och sola lite, bättre än inget, ellerhur?

Nu så ska jag gå och hämta något att äta för jag har ju inte ätit något kom jag precis på,haha! men vi ses senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0