Onsdag

Hej allesammans! Förlåt om jag inte varit inne på bloggen sedan i söndags men jag har haft några ''lediga'' dagar som jag har spenderat ute och framför alla tre CSI, CSI:Las Vegas (eller classic som vissa kallar det), CSI:Miami och CSI:NY, det har varit några riktiga CSI-dagar här och det har varit jäkligt skönt att ha fått komma bort från datorn lite, bort från bloggen och bort från sims 3 och bara suttit i soffan och kollat på CSI eller filmer eller bara helt enkelt varit ute och bara tagit det lugnt, det har varit skit skönt men det är rätt skönt att vara tillbax här på bloggen också måste jag erkänna, men det blir nog lite roligare senare när jag är i Miami och när hotellet ska öppna, det blir lite mer att skriva om på dagarna då vilket kommer bli kul men i allafall nu så ska jag gå och hämta en ansiktsservett och tvätta bort sminket och sen så ska jag krypa upp i sängen och kolla på första delen (CD1) av Tracys hämd, älskar den filmen och jag ska försöka att köpa en till film av han som gjort den i morgon när jag,mamma och pappa är och handlar.

så det blir alltså antingen:

Catherines dröm - Memories of Midnight



eller:

Spelets härskare


Någon av dem blir det i allafall men jag tror det blir den första, jag infogar texten som jag hittade på CDON.COM.

Den enorma succén med "Tracys hämnd" - 4:a på den officiella svenska DVD-toppen och 1:a på många av återförsäljarnas listor - visar att konsumentintresset för Sidney Sheldons berättelser är enormt. Precis som "Tracys hämnd" och "Spelets härskare - Master of the Game" är "Catherines dröm - Memories of Midnight" en garanterad storsäljare.


Catherine vaknar med minnesförlust i ett nunnkloster. Hon har ingen aning om vem hon är och minns inget från det förflutna. Och det finns folk som är villiga att döda för att det ska förbli så ...


(jag har Tracys Hämd som jag skrivit längre upp och den är skit bra, den är lite mer än 5timmar lång men den blir aldrig tråkig, jag tycker verkligen ni ska ta er tid och kolla på den för den är skitbra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0