Onsdag

Godmorgon bloggen!
Jag sitter i sängen just nu framför VÄNNER med mina favoritshorts på mig och min favorit sovtröja och med en kopp té i handen. Det är svinkallt ute idag, det regnar och det blåser och det är helt enkelt bara skitkallt ute.
Jag ska snart hämta två rostade mackor och en banan, det får bli min frukost idag sen om jag blir hungrig får jag helt enkelt hämta något annat.

Igår så satt jag hela dagen framför The Sims 3 så därför har det blivit väldigt dålig uppdatering nu men så blir det ibland och det kommer nog vara så en tid framöver men det ändras kanske senare. Jag håller nog på att bli té-beroende, det spelar ingen roll vilket té bara det är té. Jag brukar dricka max 2 koppar per dag men igår så drack jag hela 7 koppar inom loppet av bara några timmar, helt sjukt! Jag kunde liksom inte sluta dricka det igår och det värsta var ju att jag var tvungen att springa på toa hela tiden sen, haha!

Nu så ska jag dricka upp mitt té och försöka stoppa undan chipspåsen och sen är det lite frukost som ska ätas så min mage blir nöjd. Men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0