Midsommarafton går mot sitt slut

Halloj bloggen!

Pappa har precis kört hem Padde och Monika och hennes hund, det har varit mycket skrattande idag och kanske lite för mycket av det goda också...för vissa! Men kul har det i allafall varit, jag måste snart stänga av datorn för det har börjat åska och blixtra här nu men jag tänkte skriva ett inlägg här först innan datorn stängs för kvällen och innan det är dags att krypa ner i sängen. Hela dagen idag (princip) så har det regnat, varför regnar det alltid här på midsommarafton, det skulle jag allt gärna vilja veta, år efter år så är det alltid regn,det gör mig galen faktiskt, jag menar vi kunde väl iallafall fått en midsommarafton med sol, men antagligen inte.

Nu riktigt öser regnet ner så det kanske är bäst att jag stänger av datorn nu men ni får ha det så bra och jag hoppas ni har haft en skitbra midsommarafton!!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0