Måndag

Ut med Maj och in med Juni, nu är det Junimånad, herregud vad tiden går fort, bara nästa månad så fyller jag 17år, jippi!!
Idag så vaknade jag runt nio och då gick jag upp och tog en lång dusch för det är ju bio idag med Sabbe och då vill jag helst vara fräsch, och sen så efter duschen var det bara att leta fram kläder jag ska ha på mig senare, men nu så sitter jag i min bäddade säng med pyamasbyxor och ett linne, det är skitvarmt ute idag med men det är ingen äckligluft idag som tur är, nu kan man äntligen börja andas in bra luft igen.

Jag ska alldeles strax gå och göra lite mat och det blir bacon frittata, väldigt mumsigt! och en rejäl frukost, jag hatar att äta frukost tidigt på morgonen så det blir alltid att jag äter senare framemot lunch, så min lunch blir alltid frukost,haha!

Idag somsagt så ska jag på bio med Sabbe och vi ska se min älskade Änglar och Demoner, äntligen, har väntat på att få se den nu och nu är det äntligen dags! Jag har väldigt höga förhoppningar, för höga till och med tror jag, Da Vinci Koden är en av mina favorit filmer så därför har jag väldigt höga förhoppinigar på änglar och demoner, men alla säger att den är skitbra typ så det får jag väl hoppas!

Nu så ska jag gå och göra min frittata men vi ses senare, antgligen via mobilbloggning.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0