Måndag

Hejhej Bloggen!

Jag sitter nu på sängkanten med datorn här framför mig och jag ska snart gå en runda med Bella, Vädret idag bra, det är varmt även om solen inte är framme så är det ändå jätte varmt ute, så härligt!
Jag är hemma själv just nu så jag får ta hand om allt här hemma, vilket jag kanske inte precis är bäst på, men det ska nog gå bra.

Gud vad jag måste städa mitt rum alltså, det ligger kläder överallt på mitt golv och det är dammigt och äckligt härinne så det kanske är dags att ta dammsugan och dammsuga här inne och helt enkelt göra det fint igen, för gud vad äckligt det är här inne nu.

Innan jag gå på promenad med Bella så måste jag nog göra något att äta fär jag är skit hungrig men problemet är att allt jag kan göra i ett kök är nog bara Bacon och makaroner och det vill jag inte ha, men jag får väl tvinga i mig det i allafall. Alla i min familj kan laga mat skitbra förutom jag, haha! det kanske är dags att ta fram kokböckerna och lära sig, eller vad säger ni? haha!

Nu så ska jag gå ut i köket och göra lite mat innan det är dags för promenix med Bella men vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0