Måndag

Godmorgon allehopa! Jag hoppas att ni sovit lika gott som jag har inatt, fyfan vad skönt det har varit att ha fått över 9 timmars sömn inatt. Jag sitter nu med en Geisha chokladkaka i vänstra handen medans jag sitter med en Festis  Bloodorange Mango i den högra, mumsigt , väldigt mumsigt! Jag ska väl snart gå ut och hämta lite mat och sen blir det nog att jag tar en bit av jordgubbstårtan mamma gjorde igår, hoppas bara att pappa och farfar inte äter upp hela nu då, men men.

Nu så ska jag hämta mig en liten matbit och sen så ska jag nog sätta mig och kolla lite på tv, idag är det kallt ute tycker jag, jag fryser skit mycket. Men nu så är jag hungrig så dags för mat men vi ses senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0