Magont och Huvudvärk, men inga Ipren kvar, great!!

Hej igen bloggen!
Jag sitter i sängen med datorn framför mig och kollar på CSI säsong 3 och jag har skit ont i magen igen och i huvudet men det stora problemet är att jag har inga Ipren kvar och alvedonen vet jag inte vart den har tagit vägen, vilket inte gör saken bättre så jag får helt enkelt sitta här och vänta tills det har gått över så att jag kan sova sen, jag kan inte sova när jag har såhär ont, det är helt omöjligt. Jag känner mig väldigt illamående också men det är bara för att jag har så jäkla ont, varför ska jag alltid få såhär ont? det är en fråga jag skulle vilja ha svar på, men jag antar att det inte är så lätt.
Jag ska snart krypa ner i sängen i allafall och sen så ska jag nog sätta på antingen ''Singing In The Rain'' eller ''The Sound Of Music'' för dem filmerna brukar faktiskt hjälpa mig att bli på bättre humör när jag mår skit och jag blir alltid så inne i filmerna att jag ofta glömmer av hur jag känner och det skulle verkligen behövas nu.

jag ska gå och hämta min pyamas just nu och sen är det sängen som väntar för min del men vi ses imorgon när jag vilat upp mig lite och jag hoppas att jag får en hel natts sömn nu utan att behöva vakna vid typ 4-tiden av att jag har så jäkla ont, men nu så ska jag sticka men vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0