Lördag

Godmorgon Bloggen!
Jag sitter nu med en kopp tropical té och ska snart sätta på the sims 3 igen, jippi! Jag har fortfarande väldigt ont i min arm, det onda går från den högra axeln ner till den handen, det gör skit ont jag har försökt att massera så att musklerna slappnar av men det går ju fan inte och då gör det bara ännu ondare. Det gör så jäkla ont att jag inte ens kan räta ut armen i en rak linje, hoppas det går väck snart.

Jag ska snart gå ut och göra en stor macka med cheddarost på (äter bara cheddarost) och gurka, det är skit ont men det ska vara vanlig gurka annars är det inte gott, tycker inte jag iaf.

Nu så ska jag börja dricka på mitt té och sen är det frukost och the sims 3 som gäller men vi ses antagligen ikväll när jag är färdig spelad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0