Lördag

Godmorgon bloggen!

Jag sitter nu i sängen med musik i öronen och nu spelar ''What Hurts The Most'' (cascadas version,och den långsamma versionen) och den är ju helt underbar den låten. Idag så ska det firas, mamma fyllde 50år den 6/6 och idag så ska det firas med mat från Pilkington som pappa nog snart ska köra och hämta, deras mat är sååå himla god! Som sagt idag ska det firas så innan dess så måste jag plocka undan lite här i mitt rum, min snälla mamma städade mitt rum igår medans jag var på Liseberg men hon sa att jag fick ta bordet och det själv så det blir att städa bordet som det är hur mycket på som helst och sen blir det väl att damma och sen ta dammsugan ett varv härinne innan jag kan börja göra mig i ordning för födelsedagsfirandet.

Jag ska gå och hämta lite frukost nu,vilket jag inte ätit än men innan jag går så måste jag bara säga: Grattis Elin på 17-årsdagen, jag hoppas du får en skitbra födelsedag!!

Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0