Lördag - hemligheten avslöjas!!

Godmorgon bloggen!
För min del är det godmorgon just nu för jag vaknade nog inte ens för en timme sedan, jag är skit trött, jag har nästan varit uppe hela natten tack vare att jag har mått skit, jag har haft skit ont i magen och huvudet och sen har jag mått skit illa och det värsta är att jag fortfarande gör det, jag känner bara för att spy just nu, jag gör i princip vad som helst just nu bara för att det ska gå bort, men även om jag mår sjukt dåligt idag så är jag ändå glad för pappa har berättat massa för mig om nu i sommar och höst och om jag säger såhär, så har jag en lång sommar och höst framför mig, det kommer hända otroligt mycket och allt startar den 16 Juli när jag,pappa,peter och Padde åker ner till Miami igen för att skriva på de sista papprerna som pappa måste skriva på och sen så ska det göras i ordning väldigt mycket innan vi kan starta och sen den 21 Juli så kommer Anki och Thommy (min gudmor och gudfar, Anki är även pappas kusin) till Miami och då ska jag möta upp dem på Miami Airport och sen börjar allt. Jag tror inte jag ens berättat vad som ska hända än men det kommer jag berätta nu.

Min pappa har nämligen köpt ett hotell i Miami på Collins Avenue (gatan som även Dorchester ligger på, hotellet vi alltid bor på när vi är i Miami) och det är därför vi måste ner där nu i Juli, för pappa måste skriva på dem sista papprerna innan vi kan börja lägga in golv och fixa till hotellet, så det är mycket som händer nu i sommar och i höst, I slutet av Juli så kommer jag åka hem från Miami igen tillsammans med Anki och Thommy för jag måste lämna massa papper till någon, men sen bara 2 veckor senare (alltså i Augusti) så åker jag tillbax till Miami och då följer vår granne Bent med för att hjälpa oss lägga golv och fixa till hotellet innan vi kan öppna, men innan jag får börja på hotellet (jag ska stå i receptionen) så måste jag gå 16 veckor i skola där dem ska lära upp mig, jag kommer gå ungefär 4 dagar i skolan och sen så kommer jag få typ jobba på två stora hotell vid Ocean Drive i resterande veckor och dem hotellen jag kommer få jobba på då sålänge är dem som visas i CSI:Miami, och sen efter det så kan jag börja jobba på vårt hotell (jag kommer få typ 2000dollar i månaden som jag kommer få ut för resten får jag inte fören jag fyller 21) och sen i höst så kommer jag gå och börja ta mitt amerikanske körkort (dem får ju börja köra när dem är 16år) och sen är det bara jobba och jobba som gäller, när vi öppnar vet jag inte än men det blir någon gång nu i höst tror jag. Och visst ja, jag får ju inte glömma bort att berätta vad hotellet ska heta: Jo, det ska heta Hélena!!!!!!! Pappa har döpt hotellet efter mig!!!! Jag kan inte ens berätta hur mycket jag ser framemot detta, det är något helt otroligt.

Men nu så ska jag gå och lägga mig och vila lite för nu har jag varit lite väl för uppspelt så nu mår jag ännu sämre, men vi ses kanske senare om jag mår bättre.


Vi ses !


Kommentarer
Postat av: Ellinor

sweet!

2009-06-15 @ 17:51:56
URL: http://ellinor-hjarterdam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0