Liseberg i morgon

Halloj bloggen!

Hela dagen idag så har jag legat ute och gottat mig i solen och det har varit så himla skönt och snart är min bok utläst så nu får nästa bok i deluxe serien snart komma,haha! Jag sitter nu och snackar med Sabbe på msn och i morgon så ska jag följa med henne till Liseberg, jippi, fyfan vad kul vi ska ha och jag ska fråga Michael om jag får låna hans kamera så att det blir i allafall lite bilder att lägga ut här på bloggen sedan.

jag ska alldeles strax gå ut i köket och hämta ett glas cola och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa lite till på min bok och sen blir det att sova för klockan 12.00 imorgon så ska jag vara hemma hos Sabbe och jag måste städa innan dess så det blir att vakna tidigt i morgon så att jag kan städa mitt rum innan jag åker för det ser förfärligt ut, och så här illa har mitt rum aldrig varit, det ligger kläder överallt och sen ligger det tomflaskor på golvet tillsammans med massa strumpor och några skor och massa papper, usch säger jag bara så det blir städning i morgon men nu så ska jag sticka men vi ses imorgon genom mobilbloggning, ha det så bra tills dess!

Godkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0