Kräftan-Helena är här

Halloj, jag har legat ute i solen fram tills för ungefär en timme sedan och jag är otroligt röd överallt förutom på magen där jag blivit brun i stället, på vissa ställen blir jag brun direkt men på andra så blir jag röd först, weird! Jag ska alldeles strax gå ut och och sätta mig på altanen och äta en hamburgare med bröd och sen så ska jag smörja in mig men först blir det mat för min mage skriker efter mat nu och det gör snart jag också.

Jag har legat ute i solen och läsa i min bok, jag hatar att ligga i solen utan att ha något att göra så därför blev det att läsa och gud vad tiden gick fort, jag blev så jäkla inne i boken att tiden bara flög förbi, jag läser nu på boken Deluxe och den utspelar sig år 1899 och den är skitbra och det är verkligen en bok jag rekommenderar, den finns även i Pocket för dem som inte vill lägga över 200 spänn för den riktiga boken, heter det inbunden när det inte är pocket? jaja, jag rekommenderar den verkligen, men men nu så ska jag gå ut och äta men vi ses och det blir antagligen i morgon, men ni får ha det så bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0