King Of Pop har lämnat oss

Det är med så tungt hjärta jag säger det (även om alla redan vet om det i princip) att Michael Jackson inte längre finns kvar på denna jord, hans musik som har inspirerat inte bara mig men säkert många andra människor också att följa sina drömmar. Han är verkligen en legend och även om han inte finns kvar på denna jord längre så kommer han alltid leva kvar genom oss och ge oss hopp och tro för framtiden.



Jag har en kompis som äntligen skulle fått se Michael i Juli, hennes dröm sedan hon var 8-9år gammal och jag minns hur glad hon va när hon berättade att hon äntligen skulle få se honom och jag blev så himla glad för hennes skull med tanke på att hon har velat det i så många år och när jag igår såg på hennes bdb vad hon skrivit så blev jag helt mållös, jag fattade inte vad som hade hänt, vad det verkligen sant? Michael Jackson är borta. Jag pratade med henne på msn och bara av att tänka på hur ledsen hon måste vara gjorde så ont inom mig, jag klarar inte av att se familj eller vänner som betyder så mycket för mig att vara ledsna utan att jag själv börjar gråta för deras skull, jag klarar det inte.


Men idag så har hon och jag en hel dag på Liseberg och jag hoppas på att det kan få ett leende på hennes ansikte, nu så måste jag sticka för frukosten väntar och sen är det duschen som gäller innan det är dags att åka mot Liseberg vid 12.00, men vi ses via mobilbloggning idag.


Ha det bra allesammans!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så mycket för omtanken <3 Hade det bra på Liseberg med dig :)

2009-06-27 @ 18:39:40
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-27 @ 19:15:53
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: sarah

Han var min största idol

2009-06-27 @ 19:24:14
Postat av: Anonym

det är så sorgligt :( skrev också om det som hänt i min blogg, han var riktigt duktig!

2009-06-27 @ 19:47:50
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0