Fredag

Fredag idag och värsta pissvädret ute alltså, det bara regnar och regnar så idag blir det att ligga på magen i sängen med en filt över mig och kolla på CSI. Två skivor har jag kvar från Säsong 2 och sen får jag väl gå och köpa säsong 3 själv, dem kostar inte så mycket nu så man får väl passa på.

Det blir även lite städning idag som dammning och dammsugning därför att jag blir så jäkla täppt i näsan när det flyger omkring massa damm här, både jag och mamma är lite allergiska mot det, bara att det är bara jag som blir täppt i näsan av det, skit jobbigt så det blir verkligen dammning idag i allafall.

Jag funderar på att följa med mamma in till stan sedan när hon ska jobba, jag måster verkligen ha lite nya underkläder för alla mina underkläder ligger typ i tvätten nu så det kanske är bäst att köpa lite nya.

Nu så ska jag lägga mig på magen i sängen och kolla på CSI ett tag, men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0