Det börjar Svalna ute nu

Då va lilla jag tillbax, jag har precis ätit upp min andra tortillas och nu sitter jag med efterätten... Glass med Choklad och Kola sås, älskar att ha båda på glassen, mumsigt!!

Det börjar äntligen svalna ute nu, härligt, jag funderar faktiskt på att gå ut och sätta mig i trädgården med min bok och försöka läsa ut den så att jag kan börja på någon ny,haha! Jag tröttnar väldigt fort på att läsa en och samma bok för länge, vet inte riktigt varför men jag tror det beror på att mamma och Peter är exakt likadana.

Jag sitter nu och dricker kiviks päronjuice som bara är så jäkla god och svalkande en varm sommardag som denna.

Nu så ska jag sätta mig och kolla klart på min film först innan jag sätter mig ute i trädgården med boken och filmen jag kollar på nu är 'Mary Poppins', som alla redan vet älskar jag gamla filmer och framför allt Musikaler. men men nu så ska jag kolla klart på filmen men vi ses imorgon så detta är mitt sista inlägg för idag men vi ses ju snart igen, ellerhur? haha!
Byebye!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej hehe, trodde du hade glömt hehe det brukar jag göra när det gäller födelsedagar, tack så mycket!! =)

2009-06-28 @ 21:32:43
URL: http://ellizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0