CSI: LAS VEGAS

Nu är lilla jag här igen. Jag har nog bara suttit vid Sims 3 i två timmar idag, jag kände helt enkelt inte för att spela idag så jag tog mitt täcke och gjorde det som en kudde typ och sen tog jag min kudde och la på täcket i sängen och sen la jag mig och kollade på första säsongen av CSI (las vegas), hittade den hos Michael, visste inte att han ens kollade på CSI (las vegas), trodde bara han kollade på CSI:Miami, men jag hade visst fel.Jag är inne på CD2 av 6 just nu men nu så sitter jag och kollar på Ncis som går på trean just nu, i över en vecka nu så har jag somnat i tid och vaknat av mig själv vid nio-tiden på morgonen såklart,haha! men jag tror att jag ska lägga mig och kolla på CSI hela natten, en vecka har jag somnat vid en bra tid så en dag kan jag få vara vaken hela natten och bara mysa framför tv:n, haha!

Nu så ska jag fortsätta kolla på NCIS men vi ses imorgon eller klockan är över tolv nu så det blir idag, men vi ses och godnatt på er som fortfarande är vakna. Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0