Cold Case tittande med Mamma

Halloj bloggen! Jag och mamma sitter nu och kollar på Cold Case och det är väl typ allt jag kommer på just nu att skriva, jag har inget bra att skriva förutom att jag typ suttit hela dagen och kollat på CSI och jag är nu på sjätte och sista skivan men det bästa är att jag har säsong två också, jippi! Men nu är det cold case som jag kollar på så CSI får helt enkelt vänta och nu så säger jag hejdå för idag för jag har inget vettigt att skriva men vi ses imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Dustin som spelar Ethan ska inte vara med i nästa säsong för hans karaktär ska byta skola i serier gissar på att det är det här med att Silver,det kanske blir för jobbigt så kanske därför han byter vi får se helt enkelt :)

2009-06-11 @ 21:59:43
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0