Bio Outfit


Dagens Bio Outfit:
Linne (med spets) från H&M
Skjorta eller Blus men det ser mer ut som en skjorta från Kappahl (hittade två presentkort på kappahl i mitt kassaskrin som jag fick för typ 2 ½ år sedan så det var dags att göra något åt dem så nu är dem upphandlade,hehe)
Jeansleggins från BikBok
Pumps (kommer ej ihåg vart dem är ifrån, jag tror det blir pumpsen, jag vet inte än men tror det blir dem annars blir det mina ballerina)


Min Fina Klocka från Macy's i Miami Downtown som ligger på 22 East Flagler Street för er som är intresserade, eller kanske ska till Miami och gärna vill veta.

Nu ska jag göra det sista och sen är det Bio som gäller men vi ses allehopa!


Kramar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0