Bilder från Liseberg

Nu är jag hemma eller jag har varit hemma ett tag men här kommer lite bilder från dagen:


Michael Jackson's Lisebergs-stjärna (det var betydligt fler blommor och ljus när vi åkte ifrån liseberg nu ikväll)
Blommbuketten med den blå plasten runt är från Sabbe.






(förlåt för att bilden är på det hållet som den är men orkar inte ändra)

BALDEEEEEEEEEER!!!








Det var lite Bilder och det var i princip alla jag tog, när jag bara åker hit en eller två gånger om året så brukar jag inte riktigt lägga all min tid på att ta bilder men jag tog i allafall några. Nu så ska jag gå och hämta ett glas cola och sen är det movietime för min del. byebye, vi ses imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0