Tosdag

Halloj bloggen!

Vädret idag är också skitvarmt även om solen inte är framme så är det sådan luft ute som man inte kan andas typ.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra men jag känner faktiskt för att ta en tripp in till stan och kolla runt lite och se om jag kan hitta lite nytt som jag kan ha med mig till London på Tisdag, jag behöver nya skor så det är ett måste innan London. Mamma ringde precis och sa att hon och pappa är på väg hem, dem har varit på stranden och dem åkte skit tidigt i morse så då kunde ju inte jag följa med för jag låg och sov så gott i min säng. Jag har precis ätit två rostade mackor och druckit en latte och nu sitter jag och dricker en kopp té.

Jag sitter nu inne i mitt rum där det faktiskt är rätt svalt just nu för jag klarar inte att vara ute nu när det är sån himla äcklig luft ute och jag hör nu att Truls jamar en massa där ute och det gör han endast om han är kelig eller om han har hittat en... MUS!!! Usch! Jag får nog gå ut och kolla vad det är han jamar för men vi ses senare.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0