Torsdag

Halloj bloggen! Jag har varit hemma i en vecka eller nåt och varför jag inte kunnat komma in på bloggen fören nu är för att detta helvetes internet har inte funkat över huvudtaget, signalen har varit borta på både datorerna och tv-boxarna men nu äntligen funkar det igen och nu är jag tillbax.

Jag orkar inte riktigit berätta om lastbilsresan till England än , det blir väl någon gång nästa vecka för jag är helt utmattad så jag orkar inte, jag har sovit skit dåligt den senaste veckan och jag har mått piss, men jag mår lite bättre och jag försöker ha positiva tankar i mitt huvud nu att tex, jag fyller år på fredag om en vecka (31 juli)  och att jag har en Miami resa att se framemot nu också, det är nämligen dags att köpa alla grejer till vårt hotell nere i Miami (ligger vid South Beach, tar typ 5 minuter att gå till stranden och 10 minuter till Ocean Drive, perfekt!), hotellet förväntas öppna tidigt nästa år och jag ser så jäkla mycket fram till att få börja jobba!! Men men, jag sitter nu och dricker på mitt té och jag ska snart sätta i en film och bara ta det lugnt.

I måndags (tror jag det var) så var jag,brorsan och hans flickvän på gekås och fyfan så mycket folk, man fick verkligen se upp så att man inte trampade någon på tårna ,haha! Det blev i allafall liten köpt där:

En Gräddvit/Lila tröja
En svart/vit kofta
9 st blockljus i olika färger (ÄLSKAR ATT TÄNDA LJUS PÅ KVÄLLARNA!)
Kom-ihåg lappar
3 filmer
en svart/vit/grön Björn Borg sminkväska
Puderborste

det var väl det jag köpte på gekås men sen så har jag shoppat lite mer nu i veckan bland annat:

Fortsättningen på boken Deluxe, alltså ''Deluxe 2 - Rivaler'' (har snart läst ut, skitbra!)
En rosa BH och en Cerise
hårklämmor
Puder
Parfym: Kylie Minogue - Darling (luktar skitgott) och Versace Bright Crystal (Cristal?)
Jonas Brothers nya skiva ''Lines,Vines and Trying Times''
Ett par vita tygskor
två lakan (ett rött och ett mörktblått)

det var väl min shopping men jag känner på mig att jag har glömt nått, men men.

Nu så är det filmdags men vi ses!

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0