Söndag

Godmorgon!

Jag är både pigg och trött idag, hur det nu går till men ja iallafall, igår så somnade jag nog redan vid 20.30 för jag var så jäkla trött och plus att jag mådde skit dåligt igårkväll så det blev att jag gick och la mig direkt efter att jag ätit och då sov jag 1 timme och sen vaknade jag och då tog jag på mig mina pyamasshorts och ett linne och gick och la mig igen och sen så vaknade jag när klockan va runt 00.30 och sen så vaknade jag en timme senare alltså vid 1.30 och sen så vaknade jag för fjärde gången vid fyra-tiden, femte gången vid 6-tiden och sjätte gången vid 7-tiden och sen så vaknade jag för sista gången vid 10-tiden och då gick jag upp, jag har vaknat 6 gånger i natt och det har varit skit jobbigt tack vare att jag varit så trött men eftersom att jag inte är van vid att lägga mig så tidigt så blir det oftast att jag vaknar flera gånger under natten men att ha vaknat 6 gånger är ju fan helt otroligt, jag brukar vakna 2-3 gånger max annars men det har varit så jäkla varmt i mitt rum i natt också så det kan ha varit därför jag vaknat så många gånger.

Men men nu är jag uppe i allafall och vädret är skit härligt idag, det är varmt men det blåser ute så det är ändå jäkligt svalt vilket är väldigt härligt efter att ha haft skitvarma dagar nu bara. Idag så ska jag nog bara ta det lugnt, kanske sätta mig ute och börja läsa på en ny bok, jag har ju läst ut Deluxe nu och eftersom att jag inte varit inne i stan så har jag inte kunnat köpa andra boken i Deluxe-serien så det får bli någon annan bok sålänge.

Jag ska gå ut och göra mig en macka sen så ska jag sätta mig på altanen men vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0