Onsdag

Halloj bloggen! Nu är lilla jag tillbax efter två dagars ledighet, haha! Det har varit så sjukt varmt här de senaste två dagarna att det har varit omöjligt att vara inne så det har blivit mycket sol och bad, väldigt härligt men nu är jag här och jag är skitglad och varför kommer ni få reda på senare i ett nytt inlägg men men. Idag så är det också skitvarmt men solen är inte framme just nu så det är väldigt härligt för det blåser lite också så nu kan man vara ute utan att svettas ihjäl, haha!

Jag ska alldeles strax gå och ta mig lite att äta för mamma har precis gjort mat så dags att passa på nu innan maten är slut. Michael och Peter är inte hemma, Michael jobbar (lastbilschafför) och han är väl någonstans i sverige just nu,haha! och Peter är på öland med Mimmi just nu och jobbar så han kommer väl hem nästa vecka någon gång, väldigt skönt att inte ha några bröder hemma just nu så nu får jag minsann njuta tills Michael kommer hem senare idag, blää!!

Men nu så ska jag hämta lite mat och sätta mig med min bok ute på altanen och läsa ut den, mindre än 100 sidor kvar, jippi! Och plus så har Bok 2 kommit ut, den kom ut för typ 2 veckor sedan så nu behöver jag bara köpa den också så att jag kan fortsätta läsa sen, Men men dags för mat men vi ses senare idag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0