Jag Ska till...

...LONDON PÅ TISDAG!!!! Pappa ska dit på lite jobb så det blir väl 4-5 dagar i London, äntligen!! Och det roliga är att Michael och Peter har aldrig velat åka dit och dem har sagt att dem aldrig vill åka dit men nu helt plötsligt när pappa ringde till dem och berättade det så hade dem visst ändrat sig,haha! Nu helt plötsligt så vill dem också åka, dem sa till pappa typ i luren, ''Vad fan, jag vill också följa med'', haha! säger jag bara.

Så nästa vecka är det London och sen nästa vecka igen så följer mamma med, så vi är typ bara hemma några dagar innan vi åker igen och det roliga är att vi åker med lastbilen till London, skitkul! Senast jag åkte lastbil var till Frankrike för typ 6år sedan, så nu är det dags igen och nu är det dags för LONDON!!!

Jag är så glad att jag bara vill upp och börja hoppa runt här , men nu så ska jag äta!

Byebye!



Ps.JAG SKA TILL LONDON!!! HAHAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0