Grattis på Födelsedagen...

...till mig själv, ja det är min födelsedag idag!! Nu är man alltså ett år äldre alltså 17år, wow konstigt, haha! Varför jag inte varit inne på flera dagar tänker jag inte berätta men det har hänt något väldigt tråkigt i vår familj och jag har bara känt att jag behövt gråta ut och inte orkat sitta här, men nu är jag tillbax, jag mår bättre, men jag är väldigt ledsen och den känslan kommer nog aldrig gå bort men jag fösöker att vara stark och det är min födelsedag idag så nu är det dags att fira.

Jag sitter bara i morgonrock, har inte orkar ta på mig tack vare att jag ändå snart ska ner till duschen och tvätta mitt filthy hair så tänkte att det var ingen idé att ta på sig än, haha!

Jag sitter nu här framför datorn, och lyssnar på Beyonce's nya album ''I am Sasha Fierce'' , jag är inget stort fan av henne men jag bara älskar detta albumet med låtar som 'If i were a boy'' och min absoluta favorit låt ''Halo''. somsagt jag ska strax springa ner och duscha och sen är det att göra sig i ordning som gäller för alla gäster kommer klockan 18.00.

Men i allafall jag får in glömma att jag har fått tre presenter av mamma och pappa också och i det ena paketet låg min älskade SEX AND THE CITY skolåda, äntligen så har jag den, jippi! I det andra paketet låg en jättefin ljussak som man sätter ett stort blockljus i och sen fick jag min efterlängtade rosa kamera =D

Fick bara tre presenter från dem men jag är glad ändå för jag har fått så mycket pengar denna månaden att handla för, först så åkte jag till Gekås och smällde nån tusenlapp där och sen var jag i stan för två dagar sedan med Sabbe och köpte lite grejer där och sen så har jag även fått en ny tv också, så jag har fått väldigt mycket denna månaden, men jag fick ändå det jag helst ville ha så jag är så jäkla glad ändå, men en sak jag inte förstår, What a hell is up with the weather!! På något sätt så regnar det alltid på min födelsedag och dagen innan och det gör det även idag, what a f*uck,haha!
Nu så ska jag gå och duscha men vi ses senare och nu när jag har en egen kamera så blir det minsann många bilder kan jag garantera och även i framtiden så nu jäklar ska denna bloggen bli lite roligare, haha!

Vi ses senare... Pusspuss



ps, jag tar väldigt gärna emot gratulationer!! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0