Fredag

Halloj på er!

Idag så vaknade jag skit tidigt så jag är väldigt trött men jag ska försöka att faktiskt vara uppe och inte gå och lägga mig för att vila eller något sådant dumt just nu,haha! Klockan 9.30 i morse så åkte jag,pappa,mamma och michael och handlade (peter är och jobbar på öland just nu) så Bella fick stanna hemma själv men hon går bara och lägger sig och tuggar på sitt tuggben då så det är bra, speciellt att hon har börjat vänja sig vid att vara ensam nu vilket också är ett stort plus. I allafall vi åkte till maxi och skulle köpa mat och då passade jag på att köpa Bok tre i twilight-serien,(har precis börjat läsa dem så jag är lite efter,haha) 'Ljudet av ditt hjärta' heter den för er som missat det, även om ingen säkert har det men men.

Sen så köpte jag även En burk med Clerasilpads i som är skitbra när man har finnar eller när man helt enkelt bara vill göra rent huden på djupet, det är nog den ända produkt som faktiskt funkar som jag testat, i reklamerna om såna här produkter är det bara en jäkla massa ljug och det gör mig så himla irriterad att dem ljuger bara för att folk ska köpa deras produkter, samma som med mascara reklamerna, ibland brukar jag säga till mamma när det kommer någon reklam med någon mascara på tv att man borde fan stämma skiten ur dem för att dem ljuger så mycket, jag menar, dem använder ju inte ens mascaran i reklamen dem har ju fan låtsas ögonfransar på sig, och det är ju fan fusk, jag hörde för typ några månader sedan att någon i USA eller nåt faktiskt hade stämt ett sånt sminkföretag och dem hade fått lägga ner reklamen tack vare det, så snart kanske dem fattar att det är nog bättre om dem gör reklamerna på riktigt utan massa fusk som att ha låtsas ögonfransar på sig, men det lär väl aldrig hända.
 Är det någon mer som blir så jäkla irriterad på det?

Nu så ska jag försöka hitta på något för jag är så himla uttråkad men vi ses !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0