England

Det har blivit lite ändrade planer, jag och pappa åker mot England imorgon iställer för på tisdag så vi får en extra dag där, jippie!! Packningen är klar även om det inte är så mycket eftersom vi kommer hem redan till helgen typ så vi är inte ens borta en vecka men det räcker för mig. Nu håller jag bara tummarna att det blir fint väder och inte en massa regn när vi är där, så sol sol sol snälla stanna kvar!! haha!

Pappa och jag ska köra lastbil till England, skitkul!! Senast jag åkte lastbil var för typ 6-7 år sedan så det ska bli skitkul att få åka lastbil igen men eftersom att jag inte har något trådlöst bredband så kommer bloggen få lida nu tills jag kommer hem igen tyvärr men så blir det ibland men vi ses ju när jag kommer hem igen. Detta är det sista inlägget jag kommer skriva tills jag kommer hem för vi åker nämligen klockan 8.00 i morgon och jag hinner inte in hit till bloggen för att skriva men vi ses till helgen!

Hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0